اسلایدر

ايران سراي من

❀ ایران من ❀

من یک ایرانیم و افتخار می کنم که ایرانی هستم

 

اعراب به ما آموختن به جاي خوراك به گوييم غذا كه خود به پيشاب شتر مي گويند


اعراب به ما آموختن براي شمارش خودمان به جاي تن از نفر كه براي حيوانات استفاده مي كنند به كار ببريم


اعراب به ما آموختن به جاي واق واق سگ بگوييم پارس كه نام اوليه سرزمينمان است


اعراب به ما آموختن به گوييم شاهنامه آخرش خوش است چون آخرشاهنامه ايرانيان از اعراب شكست مي خورند
 

آيا وقت آن نرسيده با انقلاب فرهنگي خود را از اين همه حقارت رها كنيم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1398برچسب:ایران,کوروش,تخت جمشید,امپراطوری ایران,شکوه ایران,ساعت 8:45 توسط masoud|